drage moje,
evo u gluho doba noci opet me muci ta cudna tekucina zvana colorink. do sada sam bila na sve skupa cetiri ili mozda cak pet radionica na kojima se radilo s tim magicnim bocicama.
ok, tesko se skidaju s prstiju, to stoji. boje su intenzivne, i to stoji. za staklo su fantasticne, i to stoji. meni se ne dopadaju - novo otkrice za mene.
evo zasto. naime, te boje su stvorene za stapanje, za dodatne efekte, za prelijevanje iz jedne u drugu boju, stvaranje novih nijansi mijesanjem dviju intenzivnih, jedne svijetle i jedne tamne ili boja po vasem izboru. dodavanje razrjedjivaca stvara predivne efekte kapljica (taj dio mi se najvise dopada).
do sada radih plasticno jaje izvana, iznutra, stiroporno jaje izvana sa strukturnom pastom, kartonsku kutiju (poklopac odozgo), plasticni tanjur odozgo u kombinaciji s rizinim i klasik papirom te strukturnim pastama (nadam se da nabrojih sve jer nemam sve radove doma, zapravo vecinu vise nemam doma).
apstraktni motivi, prelijevanje u prozirnim predmetima (staklo, plastika) to mi se dopalo. strukturna pasta, zlato i colorink prelijevanje bez icega vise - da, stovise jako mi se dopalo.
colorink u kombinaciji s papirom - nije lose, ali ....e taj ali meni pokvari cijelu pricu. svidja se meni rad, ali samo za tu jednu epizodu.
danas bijah na radionici u lumosu (da, znam ana je u rijeci, na otvorenim danima povodom otvaranja ducana u rijeci, ali kakve to sad veze ima kada postoje dovoljno sposobni ljudi za drzanje radionica). uglavnom, nije nas bilo puno, nas tri i draga ljiljana (zena je predraga i zaista svaka joj cast, nije problem niti u motivu niti u tehnici, jednostavno meni se vise svidja colorink u apstraktnim verzijama, nego u konkretnom crtez motiv rizin ili klasican papir odnosu).
daklem, na plasticni tanjur, prvo smo nanijeli primer. ako se pitate zasto, pa jednostavno da se sve ostalo bolje primi (akrilna boja, strukturne paste itd itd). nakon toga smo cijeli tanjur prebojali bijelom akrilnom bojom kako bi neutralizirali njegov originalni tamni izgled - antracit boje su svi ti plasticni predmeti pa ih je u slucaju da radite sa svijetlim dobro obojati u bijelo ili barem neku bez nijansu.
nakon toga na izbor dosismo dvije vrste strukturnih pasti - glatku i zrnatu. odlucila sam staviti glatku po sredini gdje ce doci motiv od rizinog papira, a okolo zrnatu gdje cu napraviti tzv. okvir. inace, paste su izvrsne, i doista svi proizvodjaci su mi ok. nemam omiljenog, vodim se onim sto imam trenutno kuci, prije nego kupim novo. ako nanesete predebeli sloj, susenje ce potrajati, pa ukoliko predmet necete ostaviti da se susi na zraku 24 sata prirodnim putem, nanosite tanje slojeve, jer ni fen ne moze brzo osusiti debeli nanos. osusit ce povrsinu, dok ce ispod sve ostati rahlo i mokro.
zatim smo birale motive. hihi, jedna ruzica je bila izrezana, stoga sam s tog papira izabrala jos nekoliko istih pupova i velikih rascvjetalih ruza, pokusavsi sloziti neformalan buketic za sredinu tanjura. mana tankog rizinog papira je u tome sto podloga mora biti jaca inace su boje blijede (to je onaj jako jako tanki stamperiin papir, ne onaj novi s intenzivnim bojama). uglavnom, tu je doslo do prve pogreske, jer moj motiv je zahtijevao intenzivnije nijanse ispod kako bi ruze dosle do izrazaja te se ne bi toliko izrazajno primjetili nanosi dva sloja tamo gdje su dvije ruze se stapale u buket. zahtijevano je pastelno nanosenje i pastelno je bilo preblijedo cime motiv nije iskocio koliko je trebao, a listovi su se doimali uvelo. ok, idemo na fazu dva.
nanosenje colorinka. nanesen je prije ljepljenja motiva kako smo htjele, uglavnom sve je trebalo biti nekako pastelno, no meni to nije nikak pasalo jer su motivi bili blijedi i blijeda podloga dovela bi tocno do onoga kaj sam i mislila - pojela je motiv i sve skupa je postalo premaglicasto, definitivno efekt kao da je apsisalo na suncu (ovaj izraz sam pokupila, a znaci izblijedilo na suncu).
odlucila sam da okvir ipak bude intenzivniji jer inace nece to ispasti kako sam se nadala. ok, podloga je ispala po obrubu ok, po sredini pre pre preblijeda. motivi su sjeli gore, ali nije to bilo to.
na sve smo stavili laca scurente (stamperiin lak koji ima miris po kori narance, inace daje staru doslovno staru boju, ne kao bitumen vec poput uljane boje).
slikala sam sva tri rada zajedno, ipak nas je bilo samo tri na radionici. zatim dolje mozete vidjeti radove kako sam ih spominjala:
1. plasticno jaje izvana (strukturna pasta, zlatna metalik boja i naravno colorink)
2. stakleni crijep, klasicni decoupage papir i colorink
3. plasticni tanjur (klasicni decoupage papir, colorink, 2k, zlatni prah)
4. plasticni tanjur s danasnje radionice (strukturna pasta glatka i zrnata, akrilna bijela boja, colorink, rizin papir, laca scurente)
moje misljenje o colorinku je podvojeno. ako su u pitanju apstraktni motivi iil papir s jakim bojama, onda da, ako su u pitanju pastelni motivi i rizin papir s pastelnim tonovima, ne. strukturne paste da, ali ako su boje i dalje intenzivne. pastelno u kombinaciji s colorinkom ne. :) moja draga branka radi prekrasne stvari s colorinkom, ako mi dopusti pokazat cu vam jednom par njenih radova. :)
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Broj komentara: 6:
Slažem se u potpunosti s tobom oko colorinka. Najbolji je u apstraktnim kombinacijama, dolazi do punog izražaja, dok sa rižinim, nikako. Probala sam doma napraviti sliku na staklu sa rižinim papirom, uzorak cvijeće i pojačati sa colorinkom. Završilo u smeću.
Draga, blog ti je super, krasno pišeš i samo tako nastavi. Svaki dan škicnem i veselim se tvom novom postu. Pusa :)
Nikada nisam ništa probala sa colorinkom. Uglavnom sam o njemu čitala, ali u kratkim crticama na stranicama Lumosa. Zato velika hvala tebi na ovim iscrpnim informacijama, i prije svega iskrenom mišljenju o tom proizvodu. Tako nešto nam uvijek i te kako može dobro doći. A što se tiče upotrebe ove boje ... moram još rasmisliti ... Inače, radovi su mi skroz OK. Puno pusa, Sandra Z.
sandra, iskreno ako obozavas klimta ovo su boje rodjene za dodatne efekte pri koristenju tog klasicnog papira (rizin i colorink po mom ne idu skupa pa da me postavis na trepavice i promuckas u mikseru). sada ga probah dovoljno puta da mogu reci meni to ne ide skupa. takodjer postoji jos nekoliko slikara uz cije jake boje idu ove colorinkove kombinacije, no opet uz klasicni papir ili tisak na obicnom papiru. rizin papir je prefin. colorink dolazi u obzir samo kao bordura, ali nikako preblizu motivu. i staklo je definitivno jedini medij gdje colorink pokazuje svoju raskos. na svemu ostalom nije to to. svako moze isprobati no evo, napisah post jer bocica je vrlo mala, pakiranje dosta skupo i nije mi bas za isprobavanje pa bacanje u reciklaznu kutiju :)
s vremena na vrijeme sam imala prilike sresti se s tobom u virtualnom svijetu i priznajem da me tvoji tekstovi oduševljavaju.....uvijek su iscrpni,uvijek nesebično dijeliš svoje znanje i pišeš jednim simpatično duhovitim stilom....
nisam do sada radila s colorinkom ali zaintrigirala si me....
a sad imamo i lumos u rijeci.:))))
hvala ti, mare :) jedan od zivotnih mota kojim se vodim je da je nepodijeljeno znanje mrtvo znanje, jer ce umrijeti s osobom koja zna. stoga, najveci poklon koji mozes dijeliti s drugima osim ljubavi je znanje :) ucimo jedni od drugih, i to je zapravo svrha zbog koje je nastao ovaj blog - podijeliti svoje znanje i nauciti od drugih :) hvala svima vama koje dolazite jer upravo zbog vas pisem i nastavit cu pisati o svemu. pronasla sam cak svoje pocetnicke radove na kojima cu odmah napisati sto ne ciniti kada pocinjete ;) znas onu - bolje uciti na tudjim nego na vlastitim greskama ;)
Krasnoo!!!
Objavi komentar